flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи суду по розгляду заяв, скарг та звернень громадян за 2018 р.

16 січня 2019, 09:31

   

Організація та ведення роботи зі зверненнями громадян здійснюється на підставі Конституції України (ст.40), Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднання громадян, на підприємствах, установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року №348 – (далі – Інструкція з діловодства за зверненнями громадян).

         Протягом 2018 року  до Городенківського районного суду надійшло три  письмових звернення громадян та двадцять шість громадян особисто приходили на прийом до голови суду, до керівника апарату суду та його заступника з різними питаннями:

- 2 – питання щодо подання позову про розірвання шлюбу;

- 2 - питання щодо визнання права власності та оформлення спадщини;

- 2 - питання щодо стягнення аліментів;

- 3 - питання щодо вирішення земельних меж;

- 3 - питання щодо перерахунку та виплати пенсії;

- 1 - питання щодо терміну зберігання судових справ;

- 1 - питання щодо порядку звернення судових рішень до виконання по КАСУ;

- 1 - питання щодо призначення доглядальника для особи, якій за 80 років;

- 1 - питання щодо оскарження постанови;

- 1 - питання щодо визнання громадянина недієздатним.

        Слід зазначити, що працівники апарату Городенківського районного суду приділяють належну увагу своєчасному, якісному і об’єктивному розгляду звернень громадян в строки та в порядку, передбаченому Законом України «Про звернення громадян».

Особистий прийом громадян у Городенківському районному суді здійснюється головою суду, керівником апарату суду, заступником керівника апарату суду у встановлені дні прийому. Графік прийому громадян розміщений у приміщенні суду на дошці оголошень та на офіційному веб-сайті суду. Слід зазначити, що в непоодиноких випадках прийом громадян протягом робочого часу здійснюється, незалежно від затвердженого графіку, що в значній мірі сприяє попередженню виникнення скарг. Звернення громадян, що надходять до суду, реєструються в день їх надходження в програмі автоматизованої системи документообігу суду в журналі вхідної кореспонденції, після чого передаються особі відповідальній за ведення діловодства за зверненнями громадян, яка реєструє їх в журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Кожному із звернень громадян присвоюється реєстраційний індекс, який складається з початкової літери прізвища заявника і порядкового номеру пропозиції, заяви чи скарги. Крім того у суді ведеться журнал особистого прийому громадян головою суду керівником апарату суду та його заступником. Голова суду проводить в день надходження до суду звернення з метою визначення належності порушених у ньому питань до компетенції суду та конкретних посадових осіб, які будуть здійснювати розгляд звернення. Строки розгляду звернень громадян контролюються безпосередньо головою суду. У суді дотримується, визначений Інструкцією, порядок формування справ за зверненням громадян.

Прес-служба суду

Клим С.Я. (03430) 2-82-44