Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Відтепер органи державної влади, органи місцевого самоврядування отримають доступ до Державного земельного кадастру і матимуть можливість користуватися інформацією з кадастру при прийнятті рішень.
Це передбачено постановою Кабміну від 21 березня 2016 р. №205 “Деякі питання ведення Державного земельного кадастру”.
Постановою також затверджено порядок проведення стажування у сфері земельних відносин. Ним визначено механізм проведення стажування адміністраторів центрів надання адміністративних послуг та уповноважених посадових осіб виконавчих органів органів місцевого самоврядування, які мають право надавати відомості з Державного земельного
кадастру відповідно до Закону “Про Державний земельний кадастр”.
Адміністратори та уповноважені особи, які пройшли стажування, надають відомості з земельного кадастру згідно зі своїми повноваженнями та у межах території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. До їх повноважень належать:
1) здійснення реєстрації:
заяв про надання відомостей з Державного земельного кадастру;
заяв в електронній формі про отримання відомостей з кадастру про земельну ділянку;
2) проведення перевірки відповідності поданих документів вимогам законодавства;
3) надання відомостей з кадастру про землі та земельні ділянки (їх частини) та відмови у їх наданні, витягів з Державного земельного кадастру про будь-яку земельну ділянку в межах державного кордону;
4) оприлюднення на офіційному веб-сайті
Держгеокадастру дати та номера реєстрації заяв про надання відомостей з земельного кадастру, їх стислого змісту та інформації про результати розгляду.
За матеріалами ЗІБ.