Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
У зв’язку з припиненням доступу до державних реєстрів, зокрема до Державного реєстру актів цивільного стану громадян (ДРАЦС), Міністерство юстиції повідомляє про порядок реєстрації актів цивільного стану.
Зазначається, що наразі всі відділи державної реєстрації актів цивільного стану (відділи ДРАЦС) працюють у штатному режимі та продовжують надавати послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.
Відділами ДРАЦС забезпечено:
За тимчасової відсутності доступу до Державного реєстру актів цивільного стану громадян для подання заяв про державну реєстрацію актів цивільного стану, внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, повторну видачу свідоцтва використовуються їх паперові форми, передбачені додатками до Правил та Правил внесення змін до актових записів цивільного стану, їх поновлення та анулювання, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 12 січня 2011 року № 96/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 14 січня 2011 року за № 55/18793.
З актуальною інформацією про всі відділи ДРАЦС можна ознайомитися на сайтах відповідних міжрегіональних управлінь Міністерства юстиції, які наразі доступні:
Отримання виплат у зв’язку з народженням дитини або на поховання у зв’язку зі смертю можливе шляхом звернення громадян безпосередньо до відповідних органів.
Найближчий час у форматі онлайн неможливе:
Також наразі неможливе отримання послуг у сфері ДРАЦС через ЦНАПи на підставі узгоджених рішень, проте органи місцевого самоврядування в рамках делегованих повноважень продовжують надання послуг щодо державної реєстрації народження, смерті, шлюбу.
Після відновлення роботи, вся інформація про відповідні дії, що здійснювались поза Реєстром, буде внесена до Реєстру.