Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Кабінет Міністрів ухвалив постанову, якою затвердив зміни у функціонуванні електронної системи охорони здоров'я (ЕСОЗ), - у ній впроваджується особистий кабінет пацієнта.
Міністерство охорони здоров'я роз'яснило, що це рішення дасть змогу пацієнтам самостійно взаємодіяти з ЕСОЗ.
«Обрати сімейного лікаря, укласти чи розірвати декларацію, управляти своїми персональними даними у разі, приміром, зміни паспортних даних чи номера телефону - найперші можливості, передбачені в особистому кабінеті пацієнта. Рішення про його запровадження ... ухвалили члени Уряду. Плануємо, що згодом функціонал особистого кабінету пацієнта буде розширено відповідно до потреб пацієнтів», - повідомив Міністр охорони здоров'я Віктор Ляшко.
У міністерстві нагадали, що електронна система охорони здоров'я є двокомпонентною системою. Вона складається з центральної бази даних та електронних медичних інформаційних систем (МІС).
Запуск функціональних можливостей особистого кабінету пацієнта передбачає, що пацієнт відтепер матиме доступ до власних персональних даних, які зберігаються у центральній базі даних ЕСОЗ.
Доступ буде забезпечуватися у кілька способів: через електронні медичні інформаційні системи (МІС) та Єдиний державний вебпортал електронних послуг, у тому числі мобільний додаток порталу «Дія» (Дія). Вхід до ЕСОЗ пацієнт здійснюватиме із застосуванням власного електронного підпису.
На першому етапі впровадження користувачі особистого кабінету пацієнта зможуть:
самостійно зареєструвати себе як пацієнта в центральній базі даних ЕСОЗ;
самостійно подавати декларації про вибір лікаря (сімейного лікаря, терапевта чи педіатра), переглядати раніше подані декларації, а за потреби - розірвати декларацію з лікарем;
у разі необхідності - змінити свої персональні дані, що містяться в центральній базі даних ЕСОЗ (до прикладу, прізвище після одруження).
За повідомленням Урядового порталу