Для проходження медико-соціальної експертизи необхідно пред’явити низку документів.
Кабінет Міністрів України уточнив перелік документів для проходження МСЕК постановою від 3 травня 2024 року №501. Про це нагадали у громадській організації “Юридична сотня”.
Так, для проходження МСЕК слід подати такі документи:
- паспорт громадянина України та витяг з реєстру територіальної громади (у разі пред’явлення ID картки);
- довідку про взяття на облік ВПО (за наявності);
- довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (або копію сторінки паспорта з відміткою про відмову від прийняття такого номера);
- військовий квиток (тимчасове посвідчення військовозобов’язаного) чи посвідчення про приписку до призовної дільниці або довідку ТЦК та СП про перебування на військовому обліку (за наявності) – для чоловіків віком від 18 до 60 років;
- паспортний документ іноземця або документ, що посвідчує особу без громадянства, – для іноземців та осіб без громадянства;
- довідку про перебування у місцях несвободи внаслідок збройної агресії або інтернування в нейтральних державах, або рішення Комісії з питань встановлення факту позбавлення особистої свободи (для осіб, стосовно яких встановлені перелічені факти).
ЛКК подають до комісії, документи про втрату працездатності або ступінь порушення функцій організму особи, зокрема направлення на огляд комісії.
А також – медичні документи, що стосуються захворювання чи стану здоров’я, відповідно до якого особу направлено на огляд комісії:
- виписку з медкарти амбулаторного (стаціонарного) хворого (при стаціонарному лікуванні – в обсязі лише тих даних, на підставі яких встановлено ступінь важкості захворювання або діагноз, який розглядатиметься комісією; при амбулаторному – за останній рік із закладу (закладів) охорони здоров’я, де проводилося лікування або обстеження, та/або оригінали консультативних висновків лікарів та/або діагностичних досліджень за останній рік щодо діагнозу або стану здоров’я, який розглядатиметься комісією);
- результати лабораторних, інструментальних, променевих та інших обстежень, що підтверджують діагнози або стани здоров’я та ступінь їх важкості (подаються до усіх направлень на огляд комісії);
- план медичної та професійної реабілітації (за наявності);
- копію індивідуального реабілітаційного плану (за наявності);
- постанову (довідку) ВЛК, свідоцтво про хворобу або витяг з протоколу засідання штатної ВЛК, направлення командира в/ч або ТЦК та СП на встановлення ступеня втрати працездатності (завірені копії) (за наявності – для діючих військовослужбовців або осіб звільнених з військової служби) документи, що підтверджують причинний зв’язок інвалідності (за наявності);
- документи про безперервну тимчасову непрацездатність протягом 4-ох місяців з дня її настання чи у зв’язку з одним і тим самим захворюванням протягом 5-ти місяців з перервою за останні 12 місяців, а у разі захворювання на туберкульоз – протягом 10 місяців з дня настання непрацездатності (за наявності; інформацію про медичний (медичні) висновок (висновки) про тимчасову непрацездатність в Реєстрі медичних висновків в електронній системі охорони здоров’я; та/або листки непрацездатності, що засвідчують тимчасову непрацездатність громадян, у паперовій формі).
“Комісія приймає документи за наявності стійкого чи необоротного характеру захворювання, а також у разі безперервної тимчасової непрацездатності не пізніше ніж через 4 місяці з дня її настання чи у зв’язку з одним і тим самим захворюванням протягом 5-ти місяців з перервою за останні 12 місяців, а у разі захворювання на туберкульоз – протягом 10-ти місяців з дня настання непрацездатності”, – уточнили фахівці.
Джерело: Юридичний факт