Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Якщо страхова компанія порушила твої права, потрібно дотримуватися простого алгоритму дій. Про це повідомила пресслужба Мін'юсту.
1. Спочатку необхідно звернутися безпосередньо до страховика. Можна зателефонувати на "гарячу лінію" або надіслати письмове звернення на ім’я керівника. У міністерстві вказали, що іноді вдається швидко вирішити ситуацію або отримати роз’яснення вже на цьому рівні.
2. Якщо питання не вдалося вирішити, можна звернутися до Національного банку України.
"Національний банк України є регулятором страхового ринку. Він здійснює нагляд за страховим сектором та прагне сформувати платоспроможний, стійкий, конкурентний ринок із належним захистом прав споживачів послуг страхування", – йдеться в повідомленні.